Sunday, February 26, 2012

TC emmmm Seronoknye....=)



Assalamualaikum...


Hahaha...sory saya terlupa satu lagi pengalaman best saya dihujung minggu..=)


So hari Sabtu bersamaan dengan 25/02/2012 saya dan kawan baik saya serta dua lagi kawan saya (Abel,TrichomoNaz, PuPura), kami telah bersama-sama merealisasikan satu dari target kami untuk berjalan-jalan di Pantai Teluk Cempedak, Kuantan Pahang. Perjalanan kami bermula seawal jam 7.30 am, walaupun sepatutnya lebih awal sebab ada salah sorang dari kawan saya tu nak sangat tengok sunrise, tapi dia tertengok sunrise dari katil dia je ( padahal saya dah kejut tu,,hahaha). Selepas sarapan kami bertolak ke Teluk Cempedak dengan menaiki teksi. Pemandu teksi tu pun baik dan saya tanya Encik tersebut tentang tambang ke Air terjun Panching, dan dia telah tawarkan harga yang lebih murah daripada pemandu teksi yang saya tanya sebelum-sebelum ni. So may be next location is Air Terjun Panching (Apa kata kawan-kawan??). Anyway itupun kalau ada rezeki, sebab lepas ni kami pun dah nak masuk minggu praktikal dan minggu examination, takut xde masa untuk lakukan aktiviti bersama-sama. 




Berbalik cerita di Teluk Cempedak aka TC, sampai-sampai je kami di sana, dah nampak dah satu lagi kumpulan (kawan kami juga) sedang seronok bermandi-manda di pantai. Kami hanya melambai xjoin mndi pun sebab target cuma nak jalan-jalan and take a lot of pictures. So apalagi sampai je terus cari port terbaik n start 'Klik! sne' 'Klik sini' and 'Klik!klik!klik!'





Eh2 jgn tinggalkan saya, saya nak juga..
Tengoklah kami berjaya mendaki batu-batu ni..hehhe



Seronoknya,,'cheese'...

Wei Jom tulis nama atas batu eh silap-silap atas pasir..


Well inilah hasil kerja mereka..

Giliran kami pula tulis nama..
Ini pula hasilnya..




Kami berempat sangat seronok..=)
Ayu + Comel..heheheh









So..setelah penat kami tunggu dari pagi sehingga tengahari semata-mata nak makan nasi kukus kat TC ni akhirnya dapat juga kami makan, sedap juga. Apa yang penting kenyang..hehehe 




Sedap betul nasi kukus ni.."dik tambah satu lagi"
Ish tengah layan makan ni,,,cepat2 amek gambarnya..hehehe

So exited!! =)


So mungkin lepas nie,,kami akan bergerak ke lokasi seterusnya, jadi nantikan kedatangan kami..heheheh






By :   Fiqa_aFiq
^_^
--<@

No comments:

Post a Comment