Sunday, February 26, 2012

KOIR OH KOIR....TETAP TERBAIK!!

Assalamualaikum....

To all my readers...

Well minggu yg lalu ni..bnyak betul event yang saya ikut, antaranya Majlis perpisahan pengajar di kolej saya. Kebetulan kumpulan saya (JP 1/11) dikehendaki mengurusakan majlis tersebut. Saya pula terlibat dalam persembahan untuk majlis perpisahan tersebut and automatik saya perlu menguruskan kumpulan persebahan tersebut ( walaupun xdilantik pun, niat saya nak tolong). So untuk tidak memeningkan kepala saya mencadangkan untuk lakukan pesembahan koir memandangkan masa yang ada tidak banyak dan kami perlu berlatih setiap malam hanya untuk persembahan itu. Penat memang penat, sampaikan saya ni balik bilik sekadar untuk tidur je, almaklum kurang masa rehat. (huhuhu) Sampaikan selepas waktu kelas pun ada latihan. (Tak sempat tukar uniform)


Ok kawan-kawan, lagu nie macam nie,,( Hora...Ha..ashimoto wo mi..ha..lalalalala)


Focus betul ...ingat tau lirik lagunya kawan-kawan..=)


Ha...ha..ha...ha....lala...(Ha macam tu note lagunya...)


So...macamtu la,,sesi latihan yang penuh komitmen,,walaupun kadang-kadang ada juga yang xikut arahan, tapi xpela saya pun faham bukan senang nak handle banyak kepala nie.. Apapun Tahniah untuk semua ahli koir (Suara Kami)  di atas kejayaan dalam persembahan dan kepada semua ahli kumpulan (JP 1/11) yang telah berjaya menjayakan majlis persaraan tersebut.

No comments:

Post a Comment